Kaspersky Antivirus & SecurityKaspersky Antivirus & Security
کمپانی روسی کسپر اسکای یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه امنیت و ابزارهای ضد جاسوسی محسوب می‌شود که حدود ۲ سال پیش نسخه اندرویدی مجموعه  Kaspersky Internet Security را عرضه کرد.

اپلیکیشن مورد نظر از گجت اندرویدی شما در مقابل ویروس‌ها، تروجان‌ها، کرم‌ها، اسپم، جاسوس‌افزار و … محافظت می‌کند. در سوی دیگر Kaspersky Internet Security به طور خودکار برنامه‌های دانلودی را اسکن می‌کند- تا اطمینان حاصل کند توسط ویروس‌ها، کرم‌ها، تروجان‌ها یا دیگر بدافزارها، آلوده نشده‌اند. علاوه بر این وب‌سایت‌های خطرناک و مضر را مسدود کرده و این در حالیست تمام آدرس‌های اینترنتی موجود در پیامک‌های دریافتی روی هوشمند اندرویدی را بررسی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های اپلیکیشن امنیتی Kaspersky Internet Security می‌توان به امکان پاک‌سازی از راه دور گجت اندرویدی، یافتن محل دقیق دستگاه در هنگام اتصال به اینترنت و مخفی کردن تماس‌ها، دفترچه تلفن، پیامک‌ها و اپلیکیشن‌های مورد نظر اشاره کرد. لازم به ذکر است که کاربران می‌توانند به طور آزمایشی و رایگان به مدت ۳۰ روز از نسخه پریمیوم این برنامه استفاده کنند و پس از آن اپلیکیشن به طور خودکار به نسخه رایگان مبدل می‌شود، با این حال برای بهره‌مندی از تمامی امکانات پس از آن بایستی اکانت یک ساله را خریداری نمایید.

myket